min helg

Eko Ekooo, mitt fel, men tiden har inte funnits... I fredags satt jag här hemma och pluggade tills Julia och Matilda kom hit runt 3. Vi drog direkt ut till stallet och träffade Helena, mockade hos Ninja och fixade allt innan vi borstade rent Jolie och kollade lite på Ponny hopp gruppen. Efter det fixade vi iordning Jolie och jag hoppade för Gunilla ute på gräset. Jag tycker det gick helt okej bra, det är dock något som fortfarande ligger och trycker som jag är missnöjd med över lag, eller missnöjd är fel ord mer besviken på mig själv tror jag.. Nåja, finns inget att göra åt saken nu utan det är bara att försöka jobba på framåt..  
Typ första gången jag hoppade för henne och det gav väldigt mycket, vill lätt göra om det! Fick mer tips på denna hoppträningen än vad jag får på en termin i hoppspecialen typ. Efter träningen fixade vi Jolie igen, gav hästisarna mat och åkte hem. Väl hemma käkade vi middag och kollade film typ.
 
Igår blev klockan halv 12 innan vi vaknade. Segade oss upp och åt frukost och fixade iordning oss lite innan vi gick ut och senare på dagen kollade vi Victors match i Innebandy cupen. Och sen när vi kom hem igen var den närmsta släkten hemma hos oss då mamma och pappa hade lite "kalas" då båda fyller år i Maj. Senare på kvällen gick jag, Julia och Matilda ute igen och var med om Polis drama och träffade på några kompisar till mig som också var påväg dit upp. 5 polisbilar, 1 hellikopter, poliser i skogen letandes efter personer och fullt av ungdomar vid huset där poliserna var. Efter att vi hade varit underhållna där ett tag (haha) drog vi hem igen vid 11. 
 
Och idag har jag varit och hjälpt pappa medans Carro var och tävlade och fick med sig en 1:a placering och en 5:te placering hem, bäästa! Felicia och Erika var också där och även dom fick med sig rosetter hem, grymmisar! Min helg har iaf varit bra och nu är jag verkligen trött så jag bloggar mer imorgon. 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<