Klassresa

Godmorgon! Vaknade precis och känner  nu att jag sovit ikapp alla missade timmar de senate 2 dygnen. Kom ju hem från klassresan igår och vi har haft det superbra. Kom dit i måndags och fick våra stugor och direkt efter det drog alla ner till stranden och var där hela eftermiddagen och spelade beach volleyboll, badade och grillade korv. Senare på kvällen grillade vi hamburgare och bara va med varandra i olika stugor och hade det gött. 

Andra dagen drog vi in till Smögen och var där några timmar och käkade lunch och gick runt och kollade innan vi åkte hem igen och chillade lite och så typ. Samma där på kvällen hade vi det gött och va med varandra och käkade tacos till middag. Och sen dagen efter det, igår, fixade vi stugorna och åkte hem vid 12 typ. Låter kanske inte på denna texten som vi varken gjort så mycket eller haft särskilt kul, men det har vi verkligen kan jag säga. Orkar bara inte skriva ut allt, men detta kommer vi verkligen inte att glömma, sista grejen vi gjorde tillsammans.. 

Nåja, igår när jag kom hem la jag mig och kollade serie och somnade nån timma, sen somnade jag igen vid 9 och vaknade nu. Idag är det torsdag och för min del står lite plugg på schemat, sen har jag Ninja och senare ikväll blir det hoppträning. Ha en finfin dag, puuuuss

Bild från Smögen 

Bild från första kvällen 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<