Hoppkursen

Dag 1 var det lite mer markarbetshoppning med mycket galoppbommar och lite olika hinder. Mycket fokus på att komma tillbaka och ha kontroll efter hindret. Roligt tycker jag och det gick riktigt bra, avslutade med en liten bana och Jolie var lugn och lyssnade bra. 

Dag 2 fortsatte vi i princip med det med fokus efter hindret. Började med lite travbommar och galoppbommar och började sedan hoppa lite olika linjer. Lite missnöjd med mig själv i början av passet där men sedan kändes det som jag kom tillbaka och jag är riktigt nöjd med dag 2 också. Avslutade med en bana på 1.10 som kändes riktigt bra. Dom andra 4 i min grupp, Carro, Erika, Beccis och Kim var helt grymma, verkligen!!! 

Jättekul att jag kunde vara med, dessutom på min favorit Jolie. Kände att jag fick ut mycket av denna helgen vilket känns super, framför allt efter det jag skrev i torsdags, att jag ville komma längre och tänker ta till mig allt jag kan. Tycker han var as bra, vill lätt hoppa för honom igen! 

Filmer från båda dagarna kommer :) 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<