hoppeti

Fick allt pluggat lite grann förut innan jag åkte ut till stallet för att ta hand om Q. Jag och Helena skrittade ut en sväng på två cp hästar haha, gud va jobbiga dom va! Men iaf så snackade vi en massor och så eftersom vi inte setts på 2 veckor. Efter det släppte vi ut hästarna och gick till cafet och sen tillbaka till stallet igen för att mocka och sen tog vi lite kort ute i hagen med hästisarna innan det var dags att gå bort till manegen.
Jolie gick riktigt bra idag, lyssnade bra, hoppade av bra och aa, gick bra överlag! Hoppade en liten bana på 6 språng och det gick riktigt bra och jag är nöjd. Efter det tog jag in Ninja och Quilla igen, gav dom mat, fixade ny mat och gav dom betfor innan jag åkte hem. 
 
Väl hemma käkade vi grillad hamburgare och sen nu under kvällen har jag redigerat bilder från idag. Och juste, imorgon och på lördag skulle det ju egentligen varit hoppkurs för Tomas Torgersen och jag skulle varit med på Jolie imorgon. Men idag fick vi reda på att han blivit sjuk :( Men istället blir det träning för Gunilla imorgon kväll ute i gräspaddocken, love it, ska bli kul! Och sen har jag även Ninja imorgon och på toppen av det kommer Julia och Matilda, kommer bli en bra fredag. 
 
Jolie från idag 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<