hey ho

Träningen förut gick bra för både Jenny och Carro, båda två var nöjda efteråt så det va bra. Åkte hem sen och mockade hos Quilla, fixade mat och la in hö och gick sedan bort och kollade lite på Carro när hon hoppade Zazou och Fille hoppade Rufus. Båda två ska vara med i bohuscupen imorgon men kan ju inte rida på sina egna hästar eftersom dom som ekipage har startat för höga klasser för att få vara med tillsammans. Så med lite byten av hästar funkar det ju alldelse utmärkt ;) Det blir 8 ryttare som åker iväg imorgon, 2 lag, så det ska bli kul. Mindre härligt är la att vi ska lasta kvart över 6 på morgonen.. Så jag får la vara ute i stallet mellan kvart i 6 och 6, men men, vad gör man inte? Är ju faktiskt bland det bästa som finns. 
 
Nåja, när jag kom hem förut käkade jag tacos med familjen, och åkte sedan iväg med några kompisar och köpte lite godis och grejer till klassresan som vi ville ha med oss. Och sen fixade vi med lite annat innan jag var hemma igen vid 10/ halv 11. Så nu har jag skrivit klart mitt personliga brev i engelskan och har bara CV:t kvar som jag ska skriva imorgon hade jag tänkt. Nåja, dags att krypa under täcket känner jag, ska upp om några timmar igen ju. Och innan dess hade jag tänkt att in axel skulle få vila lite också, för satan vad ont jag har i den igen..
 
Puss och godnatt
 
Smakprov från idag, världens absolut bästa! 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<