Fredaaag

Blev ingen bloggning igår efter ridningen då jag var alldelse för trött för det. Men det gick iaf ganska bra, såg dock sen på filmerna att jag gjorde lite små fel men det är bara att försöka rätta till dom tills nästa vecka. Men iaf idag är det fredag, sweet! Gjorde matte nationella idag på morgonen vilket gick bra fram tills dom tre sista frågorna.. Jäkla cp frågor. Iaf så rullar dagen på bra och har bara 1 lektion kvar efter denna som jag sitter på just nu, som är bild. 
 
Carro åker även till Norge idag för att tävla gymkhana hela helgen vilket betyder att jag ska ha Quilla hela helgen. Så idag efter skolan blir det att sticka ut till stallet direkt för att ta hand om både Ninja och Quilla idag. Ninja ska jag bara pyssla om lite och Quilla ska få sig lite dressyr arbete i paddocken då jag inte kommer hinna rida i manegen tror jag. Nåja, nu ska jag fortsätta måla på mina bilder, ha en skitbra fredag allihopa! Puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<