Friday

Hejsan, haft en bra fredag? Denna dagen började för min del med en chill engelska lektion, fortsatte sedan med NO prov, dock sa min lärare till mig att gå hem och vila då så jag fick göra provet senare eftersom jag hade så ont i huvudet och hade sovit lite sisådär inatt, hur schysst? Iaf så gick jag tillbaka sen igen och hade svenska och efter det spexfoto. Avslutade sedan med Teknik och gjorde provet efter det. 

När jag kom hem käkade jag lite och åkte sedan ut till stallet, shorts och tjocktröja på moppen va härligt hehe. Mockade iaf hos Ninja och tjötade ganska länge med Maria och Matilda och sen kom Carröööö. Åkte hem igen vid 8 och sitter just nu ute på altanen och myser. Imorgon blir det stallet och åka iväg på Björne träning med Carro och sen får vi se vad som händer. Nåja, hoppas ni får en bra fredags kväll, puss 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<