Friday baby


Godmorgon, sovit gott? Hoppträningen igår gick bra, helt okej iaf, jag försöker och älskar det verkligen men vill egentligen ha mer feedback, vad jag behöver göra bättre och hur jag ska göra det samt vad jag gör bra. Nåja, vad mer kan man göra än att sikta framåt? 
Efter det stannade jag kvar i stallet ett ganska bra tag och var hemma igen runt halv 9 typ. 

Idag var jag ute i stallet vid halv 9 redan för att mocka hos Ninja. Fick jagat upp Carro ur sängen också så hon kunde hjälpa mig att ta ut dom i hagen haha. Challe är så jobbig att ha inne i boxen när man mockar, ska vara framme och bita, nosa och leka och hålla på haha. Iaf, jag mockade och fixade allt hos henne innan jag åkte hem igen, fixade till mig, bytte om, käkade frukost och nu sitter jag i bilen påväg till farmor och farfar. Senare ska jag till frissan och bli lite fin i håret, verkligen behövligt, var ett litet tag sen nu. 

Ha en fin fredag, puuuuss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<