eftermiddags planer

Hemma från skolan, och tog mig egen skoldagen utan större konstighete. Dessutom var denna dagen den sista dagen jag hade något att plugga till. Nu framöver ska vi bara avsluta vissa grejer på vissa lektioner, och i andra ämnen är vi klara med allt. Iaf, så kändes det bra på alla tre proven idag. 
 
Som jag skrev förut så ville jag rida ut med Carro men icke idag då hon hade fuuult upp hahah och Q hade vilodag, men istället ska jag rida lite dressyr på Roddan. Carro har honom nu i 2 veckor medans Jenny är i Thailand så idag blir det jag som rider honom. Inget kanon väder idag heller så vi håller oss till manegen. Nåja, det är väl mina onsdags planer tror jag. Hör av mig senare igen, nu ska jag käka lite innan jag ger mig iväg ut till stallet. 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<