Dagen mitt i veckan

Ligger just nu ner bäddad i sängen med musik i öronen, älskar att lyssna på musik innan man ska sova. Iaf så har min onsdag varit både lite halv bra och väldigt bra haha. Den började rätt dåligt och lite halv läskigt.. Hade idrott som första lektion där jag helt plötsligt bara trilla ihop, tappade efter det andan och fick typ panik som blandades med tårar vilket inte gjorde saken bättre. Fick sitta yr och illamående och försöka hämta mig efter mycket om och men och efter det var jag tvungen att lägga mig hos skolsköterskan för att vila ett bra tag. 
Dagen fortsatte efter det vid lunch tid för min del och där efter hade jag 3 lektioner innan jag slutade vid kvart i 4. Och jag säger det igen, jag har världens bästa, kontigaste, roligaste och mest spontana klass ever, tro mig! 

Efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt en stund innan jag gav mig ut till stallet då jag lovat att ta Q idag, och eftersom jag mådde lite bättre var det inga större problem. Träffade Carro och vi myste lite med fölis ute i hagen, han e verkligen helt underbar, galen, kaxig, lekfull, social och bäst på samma gång den lille prinsen! 
Red en sväng på Quilla i manegen också vilket gick ganska bra och efter det åkte jag hem igen, hoppade in i duschen och sen blev det serie tittande. 

Men nu måste jag sova, hörs igen imorgon och då väntar även SO nationella på mig på morgonen... Inte så härligt.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<