Blå gula rosetter i mängder

Har varit en lång men jäkligt bra dag. Var som sagt ute i stallet vid 6 imorse, lastade på Zazou och åkte iväg till Lysekil vilket tog 2 timmar. Förklassen gick bra för alla, något pet och något stopp men typ 5 av 8 ryttare gick felfritt. Lagklassen sen gick också bra. Carro, Sandra, Erika och Rebecka red i ett lag och tog hem segern för dagen med laget och sen även väldigt oväntat vann vi även hela cupen. Och i det andra laget red Jossan, Malin, Kim och Rebecka, fast på en annan häst. Snacka om revansch efter omgång 2 där alla åkte av som popcorn haha och åkte ner i botten av den aktuella ställningen. Men det var riktigt kul och alla var verkligen superduktiga och man blir riktigt sugen själv kan jag verkligen säga. Istället för att vara med och hoppa åker jag med och kollar? Ta dig i kragen Elin...

Carro tog även hem segern för individuellt privat ekipage, Kim kom 5:a där och Rebecka 6:a och 7:a. Så efter det var hästarna fulla av fina rosetter och glada ryttare på ryggen. Efter att allt var slut satte vi oss och åkte 2 timmar hem igen, fixade allt i stallet och sedan drog jag hem, käkade en god morsdag middag och kramade om min bästa mammi. 

Nu har jag packat klart inför klassresan imorgon, vi blir borta tills på onsdag så uppdateringen kommer få lida. Men när jag är hemma igen uppdaterar jag som vanligt. Puss o kram 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<