Wonderful

Onsdagen är snart över vilket jag tycker e så skönt för det betyder att det snart blir torsdag och min favorit vardag! Torsdagar betyder sovmorgon, håltimma, 3 lektioner och sluta tidigt, plus att det bara är en dag kvar till helg! Sen är det även stallet som gäller på kvällen så klart och hoppning på fina Jolie! Det var ju ingen ridning förra veckan då det var horseshow så jag höll ju mig till Quilla och Ninja, men imorgon blir det hoppning igen, glad Elin! 
Annars har det inte hänt något speciellt idag. Satte mig en stund förut och gjorde det klädcollaget jag la upp förut och så kollade jag även runt på lite kläder. Och nu under kvällen har jag typ kollat runt på datorn och snapchatat.  Fortfarande väldigt glad på livet och det är underbart! 

Sov så gott nu alla fina, hörs imorgon 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<