Vårkänslor

Dagen har varit lugn och bra. Efter mitt senaste inlägg med text så log jag kvar en stund i sången och snapchata innan jag gick upp och tog en dusch och käkade frukost framför OTH. Efter det fixade jag lite här hemma innan Emmsi kom hit. Vi fotade lite ute i det underbara vårvädret som Sverige bjöd på idag. Sedan pluggade vi lite, käkade lite lunch och snackade. 
Under kvällen har det inte hänt så mycket, fixade lite i min walk-in-closet och provade säkert hälften av kläderna då jag inte hade en aning om vad jag kunde ha imorgon. Anyways.. Nu nu har jag krupit under täcket och måste sova för att orka upp imorgon, börjar dagen klockan 8 med idrott. 

Puss och godnatt på er 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<