Thursday

Godmorgon torsdag och godmorgon alla underbara! Torsdag idag och en av dom bästa vardagarna. Jag började ju då dagen med ett nationellt prov i läsförståelse i spanska som var lättare än vad jag trodde, dock inte enkelt men fortfarande lättare än det vi har övat på och lättare än vad jag trodde. Aja, ska inte säga för mycket innan jag får tillbaka mitt resultat ;) Nåja, nu har jag precis slutat min mattelektion och har nu NO och sen håltimma. 

Senare efter att jag har slutat vilket jag gör vid 2 så ska jag sticka in till stan i vårvädret för att fixa lite grejer. Och sen ska jag hem igen för att åter igen dyka ner i NO plugget och plugga igenom det sista inför provet imorgon. Så ser min torsdag ut, ha en fin dag allihopa! 

Bild ifrån Valborg förra året 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<