Sweet

Denna måndagen har gått väldigt fort. Började klockan 8 imorse med nationellt prov i svenska - läsförståelse, precis som alla andra 9:or i Sverige. Allt gick bra och så men som sagt ska man ju inte säga för mycket innan man får tillbaka resultatet haha ;) Nåja, detta provet höll på enda fram till lunch så efter det hade vi bara slöjd och musik kvar vilket gick fort. 

Här hemma har jag inte gjort så mycket, pluggat lite NO vilket jag strax ska fortsätta med inför imorgon och sedan ska jag lägga mig och kolla OTH. Efter idag har jag en helt pluggfri vecka med lite olika andra saker som står på schemat, sweet! Nåja, än är jag inte pluggfri så det är bara att fortsätta med NO:n, see you later!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<