sjuk..

Sådär då var bästa veckan på året slut och nu är det bara 52 veckor kvar tills nästa gång. Måndag idag och den tillbringar jag hemma i min ensamhet då jag inte alls mådde bra idag, huvudvärk, hängig och känner mig dålig.. Gick ändå på första lektionen imorse som var en timma lång, dock var det rätt onördigt då läraren skulle göra något så hon var där ca 10 min. Gick iaf hem sen igen då jag inte fixade mer. Så ja, här händer det inte så mycket, ligger och kollar OTH och försökte få i mig något att äta förut men jag har ingen matlust alls.. 
 
Kanske även ska försöka plugga lite idag även fast jag typ sjuk, vi får se hur det går.. Inte så passande att bli sjuk just nu, så jag hoppas det går över snabbt då jag har engelska tills på onsdag, NO prov på torsdag och sen ska vi ha vårat första nationella prov nästa vecka som är i språk. Aja, lär inte få något gjort idag ändå med tanke på hur jag mår så det är bara att förbereda sig på att göra mycket mer imorgon då jag hoppas att jag mår bättre då. Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting, hoppas att ni andra får en bra måndag iaf, håll er friska ;) Puss
 
Jag och Ebbis <3
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<