Ser man på

Asså detta med "sista minuten plugg" innan prov är faktiskt riktigt bra, då har man verkligen allt klart i huvudet tills provet. Iaf så gick det mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Jag som satt och sa att inget hade fastnat i mitt huvudet, men det visade ju sig sedan att det hade gjort det ändå.. Men jag måste erkänna att man blir ju irreterad på sig själv när man sitter och läser samma saker om och om igen och så känns det verkligen som att inget har fastnat. Nåja, skönt att det gick bra och jag kan vara lugn då jag känner mig riktigt säker.

Väl hemma från skolan slängde jag mig i soffan med OTH framför mig innan jag bytte om och lockade till håret lite. Så just nu sitter jag hemma hos mina kusiner och ska väl vara här ett tag till. Imorgon är det studiedag vilket e så skönt, eller aa har en del plugg att ta tag i och sen får vi se vad som händer! Puss på er

Bild från i sommras 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<