Natti

Tänkte bara kika in för att säga godnatt! Efter förra inlägget tog jag en dusch och gjorde sedan klart hela kapitlet i matten. Nu under kvällen har jag bara tagit det lugnt och fortsatt kolla OTH och vilat upp mig inför imorgon. Imorgon börjar dagen klockan 8 med spanska nationella och rullar sedan på med 3 eller 2 lektioner och en håltimma innan jag slutar vid 2, sweet! 
Och som ni även vet så är det ju torsdag imorgon vilket för min del betyder hoppning på kvällen. Åh, jag har inte hoppat Jolie på 2 veckor så man kan lugnt säga att jag längtar väldigt mycket nu, hihi. Anyway, innan hoppningen har jag en skoldag att ta mig igenom och för att kunna göra det måste jag sova nu. Hörs igen imorgon, puss och godnatt 

Skutt skutt <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<