monday // first day of the week

Första dagen på veckan är slut och det är dag mindre tills det är helg. Började dagen med en liten försovning men hann ändå iväg till skolan i tid och sen har dagen bara rullat på. När jag kom hem förut satte jag mig och gjorde lite matte och sen har jag under kvällen kollat klart dom sista avsnitten av OTH.. Bra avslut på en riktigt bra serie, så bra så att jag efter sista avsnittet började om igen på säsogn 1 av 9 haha. Nåja, har man fastnat så har man, tack för det Carro, nu kan jag inte sluta kolla ;) 
Imorgon händer iaf inte något speciellt förutom nationellt prov i Engelska och sen slutar jag runt 3 och drar väl hem och pluggar lite och tar det lugnt bara. Anyways, nu ska jag krypa under täcket och sova hade tänkt, så sjukt trött! Puss och godnatt
 
På torsdag... ♥ ♥
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<