Mina 2 bästa

Hej på er! Igår blev det att jag åkte med Julia och Matilda hem istället för att åka hem till mig. Så där sov jag inatt efter att vi hade kommit hem, kom inte i säng så mycket tidigare än i fredags dock så har varit lite halv slö idag. Imorse var dom uppe tidigt för att åka iväg en snabbis till stallet bara för att ge hästarna där frukost då det var deras tur idag, och medans dom gjorde det låg jag och sov då dom hade varit så tysta som möjligt för att inte väcka mig, sötisar! Nåja, sen vaknade vi runt 10 igen och käka frukost och tog det lugnt innan vi åkte på fotbollsmatch då Matilda skulle spela med damjuniorerna. 

När vi kom hem därifrån åt vi middag och stack sedan iväg till stallet där jag red ett dressyrpass på deras lille häst. Hon gick bra, riktigt mysig liten häst/ponny. Och sen på slutet tog vi några sockerbits skutt också. Så ja, jag var hemma hos mig igen runt halv 9 förut och sen dess har jag bara tagit det lugnt och kollat OTH. Fick ett bra avslut på en bra helg och imorgon börjar en ny vecka, längtar verkligen så mycket tills på torsdag då jag äntligen ska få hoppa Jolie igen efter 2 veckor. 

Hoppas eran helg också har varit super, hörs igen imorgon! Puss och godnatt

Gammal bild på Justice 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<