Lööördag

Imorse var jag uppe runt kvart i 8 för att åka till stallet vid halv 9. Jag skulle följa med Carro på Björne kurs och vi lastade vid 9. Gick riktigt bra för dom på träningen idag och Carro var nöjd och glad efteråt så det va så bra så. Första träningen idag och så fortsätter kursen imorgon då jag ska med igen. 

Efter träningen åkte vi hem igen och var kvar på stallet tills typ 4. Och vad gjorde jag i stallet från typ klockan 2 till 4? Jag stod i Cafet och snackade med folket, var med Helena och Maria, mockade hos Q och stod i stallet och snacka. Efter det åkte jag hem vid 4 som sagt. En liten stund efter att jag hade kommit hem så kom mormor och morfar hem till oss och överraskade mig med Julia och Matilda som är här ikväll när mamma och pappa är borta. Så nu under kvällen har vi varit ute lite och just nu ligger vi och kollar film och tjockar oss lite haha. 

Nåja imorgon blir det träning igen och sen ska vi nog åka och kolla tävling, men nu ska jag vara social igen mot J&M. Ha en bra lördags kväll allihopa, puss!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<