Horseshow

Nu har jag kommit hem och hoppat i säng efter en heldag på Horseshow. Var där klockan 9 imorse och började dagen med Young Rider Cup Final - 1.45 hoppning, efter det var det dags för GP-ponnyn där grymma Flisan knep en andra plats, grattis!! <3 Efter det var det lite Agility innan det var dags för Gymkhana där Sverige till sist slutade som 3:a, grattis till Frankrike som tog hem segern och självklart grattis till Sverige också, grymt jobbat! 
Vi drog in på mässan efter detta och sedan tillbaka igen för att kolla den Internationella hoppningen och sen in på mässan igen under den lång pausen. 

Tillbaka in på eftermiddags biljetten och började det med Världscupen i dressyr där Jessica von Bredow-Werndl tog hem seger och svensken Patrik Kittel knep andra platsen! In på mässan igen i pausen och sen var det tillslut dags för Gothenburg Trophy INT hoppning där ingen mindre än Emma Emanuelsson tog hem segern, Peder Fredricson tog en tredje plats och Douglas Lindelöw tog en femte plats! En riktigt bra dag har det varit tillsammans med mina bästa kusiner och andra kompisar! Fick med mig lite grejer hem från mässan också som jag hade tänkt visa imorgon eller på måndag! Men nu ska jag krypa under täcket, trött tjej! Puss och godnatt 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<