Hoppträning

Hoppningen idag gick bra. Hade bara framme 3 hinder, ett med en vattenmatta, ett vanligt räcke och en oxer. Jolie tyckte inte alls om vattenmattan när jag gick över den under uppvärmingen, då var den faktiskt väldigt läskig. Men så fort det kom bommar över den så var det inga problem. Hon var pigg och glad och fick till fina språng på alla hinder förutom dom gångerna jag tog en förhållning för mycket innan vattenmattan så vi kom lite nära men aja. 

Efter det fixade jag iordning henne igen och stannade sedan kvar med Maria och kollade gymkhana träningen innan jag åkte hem. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, imorgon har jag en skoldag fram till 3 och efter det väntas ett ridpass på Quilla! 

Höra igen imorgon, sweet dreams 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<