hello friday

Hello friday! Hoppas att ni har haft en bra fredag hitills och att den isåfall fortsätter lika bra om inte bättre. Jag är på bra humör och sitter just nu med musik i öronen på min sista lektion som är Teknik. Dagen har rullat på bra och snabbt och jag slutar om en halv timme. Efter detta ska jag snabbt åka iväg till stallet för att jogga Quillis i ca en halv timme och ta hand om henne innan jag ska hem igen. Väl hemma ska jag hoppa in i duschen och fixa iordning mig innan jag ska iväg med massa andra till en kompis som fyller 16, låter som en bra fredag kväll enligt mig. Vet dock fortfarande inte vad jag ska ha på mig, vi får se vad det blir.. 
 
Nåja, hoppas ni som sagt får en fortsatt bra fredag, puss och kram 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<