Friday

Wii, fredag idag och äntligen helg! Fast på ett sätt ser jag ändå typ inte fram emot helg då jag vet att nästa vecka är det massor i skolan... Men aja, ändå skönt med helg såklart. Nu har jag 3 lektioner kvar innan jag slutar vid kvart över 3. Senare ska jag iväg till stallet för att ta hand om Ninnis och idag hade jag faktiskt tänkt ha massa kvalitetstid med prinsessan. Blir ingen mer ridning på henne nu utan idag ska jag ut och gå med henne en sväng och sedan ska jag som sagt skämma bort henne massor hihi! 
Sen hade jag även tänkt vara med när Carro och Jenny hoppar klockan 7, alltså kolla och hjälpa till om dom behöver hjälp. Nåja, så ser min fredag ut, hoppas ni får en bra fredag! Puss och kram 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<