Friday & Saturday

Igår stack jag ut till stallet efter skolan och red ut sväng på Q tillsammans med Felicia och Lilly. Quilla skötte sig riktigt bra och fjanta sig bara en gång ute på vägen men jag vann över henne och sen var hon så snäll så. Väl tillbaka efter våran lilla uteritt fortsatte jag trava och galoppera lite i paddocken vilket gick super, hon var  verkligen jättefin! Dessutom var det helt underbart väder, varmt och soligt så man kunde gå i t-shirt. Väl hemma igen gjorde jag inte så mycket mer än att snapachata och kolla OTH till typ 2 innan jag somna. 
 
Idag var jag ute på stallet vid 12 typ och stod i cafet med Felicia och Helena och snacka och gjorde lite olika grejer. Efter det fixade jag och Helena lite ute i ponnyhagen, mockade hos Quilla, tog in lite hästar, hjälpte till att bygga bana och sen tog vi in Quilla och Roddan för att dom skulle få äta lite. Tillbaka till cafet för att hjälpa till där och sen gick jag ut och sköljde av Roddans ben då jag skulle hjälpa Jenny lite med honom idag. Efter det stod jag och fixade iordning Quilla och pysslade med henne rätt länge då jag skulle hjäpa Carro etfersom hon var på träning. Efter att Quilla var helt klar gick jag in och gjorde Roddan fin också innan jag gick ut och ledde runt Q. 
Jennys första runda gick lite sisådär hehe, inget illa menat Jenny ;) Men nästa runda var mycket bättre och var även felfri. Carro gjorde också en felfri fin runda på taggad Quillis haha. 
 
Var inte hemma igen förrens runt 8. Imorgon ska jag ut igen då det är Bohuscupen Hopp Häst och sen ska jag även fixa lite hos Q. Ha en bra kväll. 
 
Bästa bästa bästa
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<