Dröm sött

Denna härliga vårfyllda söndag har varit bra för min del! Var ju som sagt iväg förut med Anton, morbror och mamma en sväng hos mina och Antons sysslingar och där var vi till typ halv 5. Sen bar det av hemåt igen och väl hemma satte jag mig igen och försökte få in allt om musikhistorian tills provet imorgon.. Vi får helt enkelt se hur det går på det provet då jag försökt banka in allt i huvudet men det känns inte som något har fastnat, säkert bara för att det är så otroligt tråkigt och inte alls nödvändigt typ haha. 

Nåja, imorgon börjar en ny vecka med skolan till klockan 3 och sen ska vi hem till Anton, Julia och Matilda på kvällen, bra start på veckan med bästa kusinerna! Men nu ska jag krypa under täcket och få lite sömn innan jag ska upp igen, min måndag börjar klockan 8, inte så värst taggande, right? 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<