Dålig energi

Sådär ja, då var denna dagen över och nu är det bara imorgon kvar innan det blir helg, vilket ska bli så skönt! Förra veckan på fredagen skrev jag ju att det fanns en nackdel med att det blev helg och det var för att jag visste att jag hade så mycket i skolan denna veckan, 3 prov bl.a! Och ja, det har verkligen varit mycket. Inte nog med så blev allt kaos kring spanska nationella provet vilket har gjort så att jag har tappat lite fokus på dom andra 2 proven jag hade denna veckan.. Inför musikprovet i måndags kändes det sådär, nu gick det ju bra ändå men det är ändå skönt att känna sig säker innan provet lixom. Sen hade jag nationellt prov i kaos spanskan idag där jag kände innan provet att det får gå som det går, jag gör mitt bästa och mer än så kan jag inte göra. Känns helt okej nu efter men åter igen så vill man vara lugn innan ett prov. 

Och imorgon då har jag mitt NO prov som är en del av mitt slutbetyg i Kemi. Och även där känner jag mig lite osäker.. All denna osäkerhet denna veckan bara för att det varit kaos med spanskan, vilket vi elever ha fått ta stryk av när vi själva inte skapat kaoset utan det va lärarna duktiga på att göra själva....

Nåja, nu har jag nog fått ut det mesta här tror jag haha. Ladda upp med ny positiv energi och göra fredagen imorgon så bra som det bara går. Dessutom ska denna helgen bli prima skinka har jag bestämt! Puss och sov gott 

Lyckopiller! <3 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<