cause i'm happy

Efter skolan förut drog jag hem och pluggade lite och fixade med lite allt möjligt typ innan jag drog iväg till stallet. Hoppade Jolie idag och det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra. Jag trodde hon skulle vara studsig och ha massa energi men hon skötte sig riktigt bra. Vi hoppade en 3-kombination med 3 och 2 galoppsprång i mellan och hon fick fina språng, bara jag som klantade mig lite och glömde sitta upp några gånger på 3 galoppsprångs sträckan (haha?) så vi kom in lite nära, men dom andra gångerna kom vi bra överens och jag tycker det gick helt okej. Roligt var det också, älskar verkligen att hoppa på henne! 
 
Åkte inte hem förräns kvart över 8 även om min hoppning slutade klockan 7. Stod först i cafet och snackade lite typ och sen fastade jag i att prata med Maria och så hann klockan bli kvart över 8 helt enkelt haha. Aja, nu ligger jag iaf i sängen med macka och Oboy och ska efter detta inlägget kolla OTH, bra avslut på en bra torsdag! 
 
Fina fina Quillis! ♥
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<