Bored

Hey guys! Jag har så otroligt tråkigt och har i princip bara tagit det lugnt idag hållt mig i soffan större delen av dagen haha. Jag har redigerat klart alla hopp och dressyr bilder från Scandi så nu återstår bara gymkhana bilderna. Det kommer nu framöver att dyka upp Horseshow bilder på min Facebook och kanske lite här, så om ni vill se bilder får ni hålla utkik på FB!
Mår lite bättre nu, inte helt hundra dock.. Jag hoppas det försvinner över natten så jag kan gå till skolan imorgon, känns så onördigt om man missar något viktigt nu inför proven och så. Ska försöka gå och lägga mig lite tidigare idag och sen sova lite längre imorgon då jag börjar min tisdag med sovmorgon, sweet! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<