at home, all day long

Man kan väl inte precis säga att denna onsdagen blev som jag hade planerat. Jag har legat i sängen största delen av dagen och kollat serie. Vaknade imorse och kände mig inte hals bra, ont i halsen och hängig som tusan så blev att jag stannade hemma. Egentligen skulle jag haft en lång skoldag framför mig och sen skulle jag åkt in till stan med en kompis, men istället blev jag liggandes hemma. Aja, finns inte så mycket att göra åt saken. 
 
Nu snart ska jag försöka göra lite matte vilket behövs, men innan det ska jag hoppa in i duschen och piggna till lite. Efter matteplugget återgår jag nog till serietittandet I think, finns inte så mycket annat attt göra. Hoppas ni har haft en härlig onsdag i alla fall. Puss o kram 
 
Oj vad jag tycker om denna hästen! ♥
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<