1 million

Mockade och fixade hos Q förut när jag kom till stallet och efter det stod jag i Cafet och snackade i typ 1 och en halv timme innan jag gick ut och gjorde iordning henne inför ett dressyr pass. Red i paddocken då det var så härligt väder, helt ensam där ute och Quilla gick som en hel miljon! Började bra i skritt och trav, sen fick hon ett cp ryck när jag satt ner i traven men efter några bocksprång på raken vann jag över henne. Carro hade bara sagt att man måste bli ännu argare på henne och ha ett spö som lite hjälp, vilket jag hade! 
Nåja, efter detta lilla ryck fortsatte hon gå superbra och galoppen var helt underbar! Fick samlat ihop henne och galopperat ordentligt i båda varven utan några bråkigheter! 

Efter detta fick hon massor av pussar och så fixade jag det sista innan jag åkte hem runt kvart över 4. Blev en god pizzamiddag idag och nu är lugn kväll. 
Imorgon kunde jag också haft Q men icke det då jag ska iväg med min äldsta kusin Anton, min morbror och min mamma! Hoppas ni får en fin lördag, puss 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<