1 år med världens bästa

Hemma efter dag fylld med häst och härligt sällskap. Var ju som sagt i stallet imorse vid kavrt i 9 typ, så var det bara att lasta på Q och sedan åka, Linda och Ebba följde även med :) Träningen idag gick väl också bra, nått missförstånd en gång men annars gick det bra. Carro rider verkligen helt grymt och det är så lärorikt att följa med och bara kolla och lyssna. Efter träningen fixade vi iordning igen och åkte tillbaka till Alleby där vi lastade av och packade ur bussen och sedan åkte vi till Billdal för att kolla på Jenny tävlade. Tyvärr så tyckte Roddan att vattenmattan var alldeles för farlig för att hoppa så blev en tråkig uteslutning i den klassen. 
 
Nåja, kom hem igen runt 6 kanske och just nu ligger jag och kollar OTH och äter jordgubbar, bra avslut på en bra helg. Dessutom så såg jag på förut när jag kollade igenom mobilen att jag har ridit Quillis i 1 år idag. Åh, jag är så sjukt tacksam för att jag får rida henne, hon e ju faktiskt världens bästa häst och ägs av världens bästa Carro så mycket bättre än så kan det ju inte bli ♥
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<