Wednesday

Godmorgon på er. Vaknade för en stund sen och ligger just nu och bara bläddrar på telefonen. Idag har jag lite olika saker som måste göras, först ska jag ut till alla dom 3 hästisarna. Quilla ska tas hand om och få sig en liten promenad nu när jag inte rider henne tack vare att hennes gallor på ett framben igår var väldigt svullna och hårda.. Så nu är det bara att skölja och kleta på kylgel som gäller och så fåe vi se om det blir bättre. Och sen ska ju även Ninja och Challe bli ompysslade i hagen. 
 
Senare ska ska jag även börja packa lite inför imorgon då jag, Julia och Matilda åker till Grebbestad och stannar där tills på tisdag nästa vecka. Jag ska även sätta mig och fixa lite tidsinställda hade jag tänkt mig. Anyways, nu ska jag hoppa upp ur sängen och börja dra mig utåt, jättehärligt väder idag ju, puss 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<