Thursday - Saturday

Okej, bloggen går lite upp och mer känner jag och det märkt ju även på uppdateringen, fet dålig! Ska försöka bättra mig, behöver bara motivation och inspiration. 

Sen i onsdags då mitt senaste inlägg var har jag hunnit med att spela in en kabaré film med min klass, roligaste jag vart med om. Hoppade även Jolie samma kväll vilket gick bra och hon var superfin. Igår var jag ju ledig och då spenderades min dag med Annie panni och vi två fixade lite saker under dagen och senare åkte jag ut till stallet och träffade Carro och Jossan samt putsade inför tävlingen som var idag. På kvällen började det spöregnq, himlen seriöst öppnade sig och det blixtrade och åskade som det värsta. 

Idag har vi varit i Vänersborg och tävlat lite, eller vi och vi, Carro och Jenny har tävlat haha. Båda två hoppade 1.10 och 1.20 och i första klassen hamnade dom precis utanför placering, ett ner i omhoppningen för båda två. Och i 1.20 fick Carro två skitpet, Quilla rev med svansen eller nått för det hördes ingeeenting. Jenny tog sig runt sin 1.20 också vilket är det viktigaste, superbra! Så det var två glada och nöjda ryttare som åkte hem sen och det tycker jag verkligen att dom ska vara för dom rider så jäkla bra, ni e såååå grymma!! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<