Q som i Quilla

Kom hem för en stund sen och har precis käkat lite middag. Har varit i stallet sen typ klockan 2 och jag började med att gå ut och fixa för Challe och Ninja i hagen, flugspraya dom och sen borstade jag lite på Challe och lyfte benen, han är ju superduktig. Efter det när jag och Ebba stod och fixade iordning Quilla och Polo så kom Quillas gammla ägare dit, en jättego tjej! Så stod dom där och pratade och jag blev typ orolig att dom skulle kolla när jag red hehe, men det skulle dom inte utan dom åkte igen en stund efter att jag ridit upp. 
 
Quilla gick iaf bra idag, hon sitter fast lite i vänster sidan så det håller jag på att jobba med men annars är hon superfin, högergaloppen sitter som en smäck och hon går riktigt bra där. Anyways, det är typ det som har hänt idag, ha en fin kväll, puss o kram
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<