Ponnyhoppning all day long

Drar igenom dagen snabbt då jag är supertrött. Var i stallet vid halv 8 imorse och släppte ut Ninnis och Challe och efter det åkte jag och Caroline till Tjörn där alla ponnybarn redan var på plats med ponnys och allt. Dagen rullade väl på ganska bra, långa väntetider då det var så sjukt mycket starter men vad ska man förvänta sig när det är bohuscupen ponny hopp lixom ;) 

I alla fall så kämpade alla på bra, vissa ponnys ville mindre och andra ville mer men alla ryttare kämpade på bra, så duktiga så :) Awesome väder hade vi också, fått en fin bränna efter min t-shirt. Åkte hem igen när sista ryttare hade hoppat då det inte fanns någon chans att laget skulle bli placerat i cupen så det var lika bra för oss två iaf att åka hem. Väl hemma på stallet igen mockade jag hos Q och fixade mat innan jag tog in henne och sedan Ninja och Challe. Efter det åkte jag hem och käkade lite middag innan jag duschade och slängde mig i sängen. 

Imorgon blir det skolan, inga lektioner men vi måste fixa lite inför kabarén och så. Nåja, hörs igen imorgon för nu går mina ögon i kors, puss och godnatt! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<