mys söndag

Har ni haft en bra dag? Min har iaf varit toppen. Började dagen med att åka ut till stallet där jag fixade iordning Q för fotografering och lite ridning. Jag och Maria gick en bit och fotade Quillisen och sen tillbaka igen och medans hon fixade iorning Nikita så tog jag hand om Ninja och Challe ute i hagen. Efter det fotade jag Maria och Nikita och sen gick vi tillbaka till stallet igen. Stod och pratade med Maria och Matilda en stund och efter det åkte jag hem.
 
Nu sen jag kom hem så har jag käkat en god middag och efter det kladdkaka, jordgubbar och glass. Kvällens planer är att träffa Emma, en saknad bästi. Har inte träffat henne sen vi slutade skolan, lite mer än en vecka sen ju.. Nåja, det är vad som händer. Hatar att jag inte kan uppdatera er på dagarna tack vare den där jäkla appen, men jag ska se vad jag kan göra. Puss
 
Smakprov från idag på sommarpärlan
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<