My monday

Haft fullt upp hela dagen kan man säga! Började dagen med att öva en final till kabarén, en greece låt, så sjukt kul! Fortsatte sedan med att öva finalen i akt 1 där jag och några till ska vara med. Efter det drog jag, Wille, Theo och Marcus och köpte glass, Sverige levererade ju ett awesome väder idag. Senare på dagen fortsatte vi öva och aa det är väl det jag har gjort i skolan haha. Kabarén kommer alltså bestå av 2 akter plus en film i varje akt och där i mellan ett medley. Vi har iaf haft skitkul under repetionerna, folk från alla klasser i 9:an, detta kommer nog bli bra. 

Fortsatte sedan med att åka till banken med pappsen och vidare till donken för lite mat för min del. Senare hämtade jag upp Sara så åkte vi ut till stallet och hängde där, hängde med Carro bort till deras hopplektion och sen satt vi bara och snackade under kvällen och sedan kollade vi på häst hoppspecialen. Sandra hoppade Jolie så jäkla grymt, dock var hon lite slarvig och inte lyfte på benen men flög sedan över ett 1.30 hinder utan konstigheter, så grymmaaaa!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<