monday

Igår var jag ute på stallet typ hela dagen och kollade på gymkhana och red Quillis. Allebys senior lag kom tvåa i vårcupen och Allebys junior lag vann bohuscupen. Imellan här skrittade jag ut en liten mysig sväng på Quillis i solen tillsammans med Emma. Väl hemma igen käkade jag grillat med familjen och sen skrev jag klart min teknik rapport som även var det sista jag skulle lämna in, jag är alltså helt klar, så jäkla skönt!!!
 
Idag är det måndag, en väldigt chill sådan dessutom. Just nu sitter jag på min slöjdlektion och slutar efter detta då musiken blev inställd. Har inga planer nu under eftermiddagen, ikväll ska jag iväg till stallet för att antingen hoppa i Carros ponnygrupp eller Gunillas hästgrupp. Tror det blir för Carro men vi får se. Ja, annars rullar väl livet på antar jag haha, har inte så mycket mer att säga nu. Ha en fin dag i det helt awesome vädret. 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<