Kabaré dag

Hej på er! Just nu sitter jag och har rast i 2 och en halv timma. Började dagen med att kolla på våra kabaré filmer och efter det gick alla direkt till idrotts hallen igen för att fortsätta öva. Sen tillbaka upp till klassrummen för att städa ur skåpen och sen fikade vi idag igen och nu sitter jag här och har rast. 
Klockan 2 har vi våran sista övning och klockan 3 har vi genrep av allt ihopa med ombyten och hela köret, själv har jag 3 ombyten och andra har mer eller mindre. 

Ikväll börjar kabarén klockan 6 och håller på till ca 8 tror jag, så ser min onsdag ut. Ikväll ska jag kolla av balkläderna tills imorgon kväll, för imorgon får jag sommarloooov!! Slutar 9:an och på kvällen vankas det bal, wii!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<