Grebbestad

Hej på er! Var som sagt ute i stallet igår och tog hand om alla 3. Q's gallor var bättre igår så jag hoppas det blir bra snart, framför allt nu när jag ska åka iväg och vet hur petig jag har varit med att skölja med vatten länge och ta kylgel exakt överallt hehe, hoppas hon är helt okej igen när jag kommer hem igen lilla prinsessan! Annars mådde Ninja och Challe också bra så. 

Jag stannade kvar på Alleby sen med ridlägerledarna plus Ebba, så vi åkte och käkade pizza och sen sov vi på Alleby. Så jag kom hem idag runt 12 och har nu packat och fixat iordning mig och ska snart åka. Jag, Julia och Matilda ska ju som sagt till Grebbestad tills på tisdag med mormor och morfar, ska bli mysigt! Well well, vi hörs igen senare! Puss

Snapshots







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<