first week of summer

Nu har det alltså gått en vecka av sommarlovet och här kommer lite saker som har hänt efter att jag slutade skolan. 
 
 
Skolavslutningen där jag slutade 9:an, jag kommer verkligen sakna dom bilderna så mycket, och att inte se dom varje dag... Sen kommer jag även sakna min grymma klass som slår allt och mycket annat. 
 
 
Balen hade vi på kvällen efter skolavslutningen och det var verkligen a night to remember! 
 
 
Min kusin som e världsbäst tog studenten 
 
 
Jag har äntligen kunnat lägga min 4S åt sidan då jag fick en ny IPhone 5S
 
 
Snapshots
Vi hade kabare för föräldrar och lärare, riktigt roligt
Jag har nu Quilla i 3 månader framöver och även Ninja och Challe ganska mycket eftersom Caroline har åkt till England och jag saknar henne redan
Och sen så firade jag midsommar igår tillsammans med vänner
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<