blogg problem

Kan någon förklara för mig varför man inte kan ladda ner blogg.se appen på mobilen, när jag söker på den på appstore så kommer den inte upp... Jag är typ beroende av den appen för att kunna blogga ifrån mobilen. Det är jättejobbigt att behöva gå in på internet på mobilen och blogga på samma sätt som jag gör ifrån datorn, allt blir lixom om man gör så, krongligt.. 
 
Iaf, hej på er, där uppe har ni andledningen till att jag inte bloggat idag. Jag har iaf varit ute i stallet nu under dagen med Maria och ridit och tagit hand om hästisarna. Hade lite planer nu på kvällen med lite kompisar och sen sedan sova hos en, men nu blev det inget med det så istället ska jag ta det lugnt, lite trött efter igår då det blev ganska sent kan man säga. Nåja, nu ska jag sätta mig och fixa lite inlägg, ett kommer upp om en stund så stay tuned, puss
 
Älskade bästi
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<