Up side down

Godmorgon. Jag kan ju börja med att be om förlåtelse för gårdagens uppdatering men dagen var verkligen upp och ner för min del. Åkte hem från farmor och farfar efter att ha varit där i 4 dagar och haft det mysigt. Kom hem och la mig direkt i sängen även fast klockan va typ 2, mådde inte så bra.. Frös även fast det va typ 30 grader ute och hade huvudvärk, somnade iaf en stund och senare på kvällen mådde jag bättre så jag åkte med Annie till Maxi så att jag fick komma ut lite också. Träffade även Oliver en stund där på kvällen när vi ändå var ute och sen hem igen. 

Vaknade typ 2 inatt och somnade inte förräns halv 5 igen.. Så ja, det dygnet var lite upp och ner. Men iaf så har jag vaknat nu och dagens planer hittills är att åka till stallet och ta hand om Ninja och Challe och sen får vi se vad som händer. Puss på er







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<