Nytt från senaste tiden;

 
En söt vit blus, den hade jag på mig på midsommar och även konfirmationen jag var på tillsammans med svart tajt kjol och lite smycken. 
 
 
En ljusgrå sommarkofta, passar att ha över ett sött linne som på bilden till vänster. På bilden till höger skulle jag bara visa koftan lixom ;)
 
 
TOMS. ännu ett par glittriga skor, super härliga och sköna
 
 
En lite tunnare stickad tröja med lite detaljer på ryggen
 
 
Ett härligt armband i massa olika färger, varit ute efter ett sånt länge 
 
 
Ett omlott linne, skitsnyggt till ett par slitna jeans eller jeansshorts och ett par låga converse till 
 
 
Två enkla bikiniöverdelar som jag med den rosa ska matcha med en svart underdel och den svarta ska gå ihop med en ny grå, svart och vit leopard aktig underdel från Björn Borg, skit snygg. 
 
 
Och till sist lite basic saker - en t-shirt med lite rolig rygg, en vanlig tröja och en blus i linne form
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<