Konfirmation

Efter att vi hade varit på Ale i torsdag så var jag kvar på Alleby hela dagen och sen på kvällen fick vi reda på att vi fick den hingsten som dom ville ha, wiii, Balou du Rouet! Sen så sov jag på Alleby och igår var vi på Ale igen så fick Quillis fick bebis i magen så nu hoppas vi att det tar sig bra och att det blir ett sto hihi, sto sto sto ;) Sen iaf så var jag kvar hela dagen och åkte hem igår kväll och låg och snackade med Annie. 

Idag har jag varit på konfirmation för en av mina kusiner på pappas sida, så nu är vi påväg där ifrån och så ska vi bara träffa några kompisar snabbt och sen ska jag ut och träffa Emma ikväll. Så vi hörs igen, puss

Min bästa mamma idag 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<