Jahopp

Vaknade upp på Alleby imorse också, efter en natt med lite lite sömn. När alla andra gick och la sig så satt jag och Helena uppe och pratade till typ halv 3 då vi inte var trötta eller kunde sova. Var iaf uppe igen imorse 10 i 8 imorse och var nere i Nisse stallet vid 5 över 8 haha. Fixade iordning Q och åkte till Ale för att checka läget så allt va bra typ, och det va inga problem. Tillbaka igen dit för att se om det blivit någon bebis i magen, hade velat följa med men jag kommer hem från spaninen sent på kvällen den dagen. 

Iaf så ska jag hem lite senare och fixa det sista och så och sen ska jag bara slappa ikväll med serie framför ögonen. Well well, inte så mycket mer att säga just nu. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<