I'm home

Godmorgon på er! Uppdateringen har varit dålig under dessa två veckor för att jag har varit i Spaninen, men nu är jag hemma igen och det kommer rulla på som vanligt. Har iaf haft det jättebra med familjen och dom kompisarna vi åkte med. Träffade även lite andra kompisar där nere som åkte 1 vecka efter oss. Kom iaf hem igår och åkte iväg till Annie och spelade lite kubb osv på kvällen eftersom hennes bror fyllde år. Sen stack vi iväg till stallet så jag fick pussa lite på dom alla 3 som jag har saknat. Jag kan säga att Challe växer med stormsteg, jäklar! Iaf så avslutades kvällen sen med massa snack och popcorn.

När jag kom hem snackade jag med Oliver ett bra tag och efter det somnade jag. Idag ska vi träffa mammas bästa kompisar och deras familjer och åka ut och bada och sedan träffas ikväll och även imorgon. En av kompisar bor en bra bit bort så när dom väl är här är det mysigt att träffa dom. Den andra bor borta i Lilleby så det är inte lika långt hihi. 

Nåja, vi hörs under dagen, puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<