I'm back

Jag har äntligen fått laddat ner blogg.se appen igen, det gjorde jag innan jag åkte till grebbestad och tänkte då att jag kan blogga från den och inte göra några tidsinställda.. Gick ju bra.. Mitt internet funkade inte så jag kunde i princip inte göra någonting på mobilen. Nåja, hemma igen och nu blir ordning på sakerna igen.

Under de dagarna jag var där har jag gjort två filmer som jag ska fixa ihop och lägga upp här. Vi har iaf haft det superbra, jättehärligt och mysigt! Kom som sagt hem igår, och på kvällen träffade jag Emma, Theo, Wille och Alex och vi åkte ner till Lillebybadet och bara chillade typ och sen åkte moppe, mina bästa! Kom hem sen igen runt 12 och bläddrade runt lite på mobilen innan jag somnade.

Nu ska jag ut till stallet om en stund och ta hand om alla de 3 små fina. Quilla skulle fortfarande vara svullen tydligen.. Åh, vill verkligen att det ska lägga sig snart, lilla prinsessan.. Anyways, ska fixa med henne och ta hand om Ninja och Challe, sen får vi se vad som händer senare. Ha en fin dag, puss 

Alex igår 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<